Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Προχωράει την στρατηγική αποεπένδυσης από παγκόσμια εμπορικά σήματα ο όμιλος Fonterra

Πιστός στην απόφαση του να προχωρήσει στην αποεπένδυση παγκόσμιων εμπορικών σημάτων του παρέμεινε ο συνεταιριστικός κολοσσός της Νέας Ζηλανδίας, Fonterra, θέτοντας ως προτεραιότητα της αναθεωρημένης στρατηγικής του υπηρεσίες τροφίμων και παροχής υλικών.

Όπως είχε προαναγγείλει από τον περασμένο Μάιο η αποεπένδυση δεν αφορά μόνο τις παγκόσμιες καταναλωτικές επιχειρήσεις της Fonterra, αλλά και τις ολοκληρωμένες τις επιχειρήσεις Fonterra Oceania και Fonterra Sri Lanka. Κατά τον CEO του ομίλου, Miles Hurrell, η αναθεωρημένη στρατηγική του ομίλου σε συνδυασμό με την συγκεκριμένη κίνηση αποτελούν την καλύτερη κίνηση για τα συμφέροντα του συνεταιρισμού.

Όσον αφορά την διαδικασία της εκποίησης ο Hurell τόνισε ότι υπάρχει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για όλες τις επιχειρήσεις που αφορά η εκποίηση. Πιο συγκεκριμένα ο Hurrell ανέφερε ότι «Εξετάζοντας την διαδικασία που θα ακολουθήσουμε, θεωρήσαμε τόσο την απευθείας πώληση, όσο και μια αρχική δημόσια προσφορά (IPO) ως ελκυστικές επιλογές και προετοιμαζόμαστε για μια διαδικασία που περιλαμβάνει και τις δύο μεθόδους. Η τελική απόφαση ως προς τον τρόπο αποεπένδυσης θα βασιστεί σε διάφορους παράγοντες, όπως το ποια θα συμφέρει περισσότερο στην μακροπρόθεσμη αξία του ομίλου». Αφού πρώτα δοκιμάσει τις δύο προαναφερθείσες μεθόδους η Fonterra θα ζητήσει την γνώμη των αγροτών που συμμετέχουν ως μέτοχοι του συνεταιρισμού ως προς τον δρόμο που θα ακολουθήσει.

Φυσικά,, η συγκεκριμένη απόφαση δεν προκαλεί έκπληξη, αφού όπως είχε γράψει ήδη από τον περασμένο Μάιο ο Τυροκόμος, ο όμιλος Fonterra εξέταζε σοβαρά το ενδεχόμενο πώλησης επιχειρήσεων που συνεισφέρουν σχεδόν το ένα πέμπτο των εσόδων της, στα πλαίσια της νέας της στρατηγικής, αναφέροντας πως αναμένει την διαδικασία αποεπένδυσης να διαρκέσει από 12 έως 18 μήνες.

Τότε ο πρόεδρος του ομίλου, Peter McBridge τόνιζε ότι  αυτή είναι μια σημαντική κίνηση για το συνεταιρισμό, ώστε να αυξήσει τη μακροπρόθεσμη αξία για τους μετόχους των αγροτών και τους μεριδιούχους. Πιο συγκεκριμένα δήλωνε χαρακτηριστικά ότι «Διεξάγαμε μια στρατηγική αναθεώρηση που ενίσχυσε τον ρόλο της βασικής μας δραστηριότητας. Αυτό εργάζεται μαζί με τους αγρότες για να συλλέξει μια βιώσιμη προσφορά γάλακτος και να παράγει αποτελεσματικά προϊόντα που εκτιμώνται από τους πελάτες, για να προσφέρει ισχυρές αποδόσεις στους μετόχους και τους μεριδιούχους αγρότες».

Την στρατηγική την οποία πλέον ανακοίνωσε επίσημα ότι θα ακολουθήσει η Fonterra, είχε προαναγγείλει ο Hurrell λέγοντας ότι «Πιστεύουμε ότι μπορούμε να αυξήσουμε περαιτέρω την αξία για το συνεταιρισμό εστιάζοντας στο να είμαστε πάροχος B2B γαλακτοκομικών διατροφικών προϊόντων, σε στενή συνεργασία με τους πελάτες μέσω των καναλιών μας υψηλής απόδοσης συστατικών και υπηρεσιών τροφίμων. Αυτό θα επιτραπεί από ισχυρές σχέσεις με τους αγρότες, ευέλικτο αποτύπωμα παραγωγής και εφοδιαστικής αλυσίδας, βαθύτερες συνεργασίες με πελάτες στρατηγικών συστατικών, περαιτέρω επενδύσεις στο κανάλι υπηρεσιών τροφίμων μας, συνεχής παράδοση των δεσμεύσεών μας για βιωσιμότητα και επενδύσεις στην καινοτομία. Σε αυτό το πλαίσιο, διερευνούμε επιλογές αποεπένδυσης για τις παγκόσμιες καταναλωτικές μας επιχειρήσεις, καθώς και για τις ολοκληρωμένες επιχειρήσεις μας Fonterra Oceania και Fonterra Sri Lanka».

Στην γκάμα επωνυμιών της Fonterra ανήκει μια πληθώρα κορυφαίων εμπορικών σημάτων όπως Anchor, Mainland, Kāpiti, Anlene, Anmum, Fernleaf, Western Star, Perfect Italiano και άλλες. Η Fonterra Oceania είναι μια πλήρως ολοκληρωμένη επιχείρηση, που δημιουργήθηκε πρόσφατα μέσω της συγχώνευσης της Fonterra Brands New Zealand και της Fonterra Australia. Περιλαμβάνει επιχειρήσεις Καταναλωτών, Υπηρεσιών Τροφίμων και Συστατικών. Η Fonterra Sri Lanka περιλαμβάνει επιχειρήσεις Καταναλωτών και Υπηρεσιών Τροφίμων.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Αύξηση της τάξεως του 0,5% σημείωσε η παραγωγή γαλακτοκομικών στους εφτά κορυφαίους εξαγωγικούς προορισμούς παγκοσμίως, σύμφωνα, με την τελευταία έκθεση της Rabobank. Η αυξημένη...

REPORTS

«Καράβι που βουλιάζει» φαντάζει η αγορά βρεφικού γάλακτος στην Κίνα, με τους εγχώριους, αλλά και τους διεθνείς παραγωγούς να στρέφονται προς προϊόντα που προορίζονται...

REPORTS

Ο κτηνοτροφικός συνεταιρισμός Eko-Süd (Eco-Milk) στο Αζερμπαϊτζάν τιμά τις νομαδικές ρίζες και ανοίγει νέους δρόμους στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων

REPORTS

Στην παραγωγή ενός τυριού τύπου φέτας ποντάρει η Lactalis USA, η οποία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε μια επένδυση ύψους 55 εκατ. δολαρίων για...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...