Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Με αυτόματους 24ωρους πωλητές η Γαλλία φέρνει τα παραδοσιακά τυριά πιο κοντά στον καταναλωτή

Φαίνεται πως σχεδόν κάθε νέα μόδα στα τυροκομικά, δοκιμάζεται πρωτίστως στη Γαλλία. Ο αριθμός των αυτόματων πωλητών με «artisanal fromage» έχει μεγαλώσει εκθετικά το τελευταίο διάστημα και τους βρίσκει κανείς σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, πλατείες χωριών αλλά και στάσεις αυτοκινητόδρομων. Παρόμοια τάση υπάρχει και στο ψωμί.

Τα μηχανήματα αυτά είναι ανοιχτά μέρα και νύχτα για να ικανοποιούν τις λιγούρες όλο το εικοσιτετράωρο. Μη φανταστεί κανείς πως διαθέτουν μόνο τυριά γενικής κατανάλωσης, αφού οι εταιρείες που τα διαχειρίζονται διατηρούν συνεργασίες με μικρούς παραγωγούς και φάρμες, προσφέροντας μεταξύ άλλων και delicatessen επιλογές.

Η ειδική ψύξη στο εσωτερικό εμποδίζει την έντονη μυρωδιά πολλών τυριών να διαχέεται στον περιβάλλοντα χώρο, ενώ περιορίζει και την ανάμειξή τους. Όχι βέβαια πως μένουν για πολύ ώρα μαζί, αφού κάθε 24ωρο τα μηχανήματα ανανεώνονται.

Η μόδα αυτή επεκτείνεται καθώς οι παραγωγοί εκατοντάδων appellation d’origine contrôlée (AOC), των προστατευόμενων περιφερειακών τύπων τυριών, αναζητούν νέους τρόπους για να φέρουν τα προϊόντα τους στους Γάλλους καταναλωτές.

Αγροτικοί συνεταιρισμοί και μικροί παραγωγοί συσπειρώνονται, συγκροτώντας μεγαλύτερα σχήματα για να χρηματοδοτήσουν τα συχνά δαπανηρά μηχανήματα.

Ο αριθμός των διανομέων φρέσκου ψωμιού, που συνήθως διαθέτουν μπαγκέτες, αυξάνεται επίσης.

Με τη Γαλλία να είναι η πατρίδα τόσων πολλών δημοφιλών τυριών, συμπεριλαμβανομένων των camembert, roquefort και reblochon, ήταν θέμα χρόνου να δοκιμαστεί το σύστημα των αυτόματων πωλητών.

Βέβαια, η μόδα αυτή κρύβει από πίσω της μια κάπως ανησυχητική αλήθεια.  Το κλείσιμο πολλών σημείων πώλησης στην επαρχία αναγκάζει τους μικρούς παραγωγούς τυριού να ανακαλύψουν νέους τρόπους διανομής της παραγωγής τους στο εγχώριο κοινό.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μεταστροφή στην προτίμηση του αγγλικού κοινού και διεύρυνση των οριζόντων τους πέρα από το αγαπημένο τους Cheddar δείχνουν νέες έρευνες.

REPORTS

Οι Αμερικάνοι καταναλωτές μειώνουν την ποσότητα γάλακτος που πίνουν κάθε χρόνο, αλλά οι συνολικές πωλήσεις γαλακτοκομικών διαρκώς αυξάνονται, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από...

REPORTS

Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,3% τρέχει η αγορά κατσικίσιου τυριού σύμφωνα με έρευνα αγοράς για την περίοδο 2022-2029, η οποία αποτυπώνει τις ενδείξεις υγείας...

REPORTS

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η διαθεσιμότητα γαλακτοκομικών προϊόντων στην ΕΕ παρουσίασε ποικίλες τάσεις, με τα περισσότερα προϊόντα να παρουσιάζουν αύξηση της προσφοράς.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...